Reparaties

Retour sturen van reparaties

Wanneer u een defect artikel heeft kunt u dit aan BroditNederland.nl doen toekomen. U download hier een RMA formulier en vult deze zo volledig mogelijk in. Wanneer u dit heeft gedaan stuurt u uw artikel terug samen met het RMA formulier.

Vergeet niet een kopie van het rma formulier toe te voegen.

 

Retour adres

U kunt uw reparaties zenden naar onderstaand adres:

BroditNederland.nl

t.a.v.: Technische Dienst

Roerdomp 14

1261 RZ  Blaricum

 

Beoordeling van uw reparatie

Wij zullen gaan beoordelen of dit door BroditNederland.nl kan worden gerepareerd, indien dit niet het geval is zullen wij het artikel moeten terugsturen naar de fabrikant, distributeur of reparatiecentrum. In de laatste 3 gevallen zal de reparatie langer duren, houd u dan rekening met 2 weken reparatie tijd.

 

Garantie

·         Op al onze artikelen zit een jaar garantie!

 

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

-       Gebroken displays

-       Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik

-       Vocht- en/of waterschade

 

Kosten reparatie

 

Indien uw artikel niet ouder is dan een jaar zijn er geen kosten verbonden aan uw reparatie. Wanneer er word geconstateerd dat uw artikel uitgesloten is van garantie zullen wij u dit melden en een prijsopgave doen voor de reparatie.

Op artikelen die buiten de garantietermijn vallen van een jaar zullen wij administratiekosten in rekening brengen en u een prijsopgave doen voor het repareren van uw artikel.

 

U dient uw aankoopnota toe te voegen en een volledige klachtomschrijving. Indien deze ontbreken zullen wij helaas reparatiekosten in rekening brengen. Deze bedragen € 5.-

U dient een reparatie gefrankeerd aan ons te verzenden. Wij nemen geen ongefrankeerde zendingen aan.